Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~mako111 | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany08.01.2008 @14:46:15 ostatnio na stronie12.05.2009 @20:13:02



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty0 komentarze306 posty na forum6

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~zapalkaQ    08.01.2009 @13:14:51
hmmmm... czemu to skasowałeś galerie??
pisz mi szybko!
pozdrawiam z pięknego Torunia ,wpadnij w odwiedziny
_______
uwierz oczom,obrazom pełnym Barw i zaklętego Milczenia...
~castor101    02.12.2008 @13:40:41
DZIĘKUJĘ!! Cała przyjemność po mojej stronie - miło było pooglądać Twoje prace

pzdr

piotr
_______
modelek szukam... Kalisz i okolice
~zapalkaQ    25.11.2008 @19:03:12
pzdr z Torunia
_______
uwierz oczom,obrazom pełnym Barw i zaklętego Milczenia...
~meggiee    23.11.2008 @01:36:50
to powiem, ze niebo nie lez i ten czarny pkt z lewej
~Grimm    19.11.2008 @21:01:42
kwestia gustu i oczekiwań związanych ze zdjęciem. niektórym to właśnie drug plan się nie podobał.

pozdrawiam serdecznie
_______
"Same old song, just a drop of water in an endless sea.."
ee.. często odświeżam


~werse    09.11.2008 @08:49:57

~GBabalicki    07.11.2008 @12:00:15
Co do "teatralnej Eboli" to fakt, w tym momencie nie zakrylem swojej lampy (bo w tej chwili uzywalem juz wbudowanej) i mialem 2 blyski, z mojej wbudowanej i z softboxa. Ciezko bylo trafic na moment "wolnego" softa, tak wiec wyszlo jak wyszlo.
Dziekuje za komentarze, mam nadzieje ze bede coraz lepszy
_______
Żeby tak mi się chciało jak mi się nie chce
~GBabalicki    07.11.2008 @00:29:04
Podumowujac, masz bardzo ciekawa galerie, nie skonczylem jej rpzegladac, dokoncze jutro, tak wiec ladujesz w obserwowanych z 2 powodow

Uciekam juz,
pozdrawiam i dziekuje za "normalna" korespondencje, co na tym portalu zdarza sie coraz zadziej.
_______
Żeby tak mi się chciało jak mi się nie chce
~GBabalicki    07.11.2008 @00:27:18
obiektyw lustrzany -> http://pl.wikipedia.org/wiki/Obiektyw_lustrzany Ale faktycznie nie przyjrzalem sie dokladnie


edit: napislem to przez przypadek u sibie
_______
Żeby tak mi się chciało jak mi się nie chce
~GBabalicki    07.11.2008 @00:26:42
Rozumiem i doceniam. natomiast do mnie akurat nie trafilo. Byc moze poswiecilem mu za malo czasu.
_______
Żeby tak mi się chciało jak mi się nie chce
~GBabalicki    07.11.2008 @00:13:38
w kazdym badz razie owieczka przykuwa wzrok

Co do komentarzy staram sie nie pisac och i ach, moze profesjonalista nie jestem ale podstawy jakies mam no i wlasne zdanie.
_______
Żeby tak mi się chciało jak mi się nie chce
~GBabalicki    07.11.2008 @00:08:57
mhm o to mi chodzilo, bardzo trafna uwaga, dziekuje bardzo.
_______
Żeby tak mi się chciało jak mi się nie chce
~GBabalicki    07.11.2008 @00:00:19
jesli moge byc upierdliwy to prosil bym o rozwiniecie mysli "wykadrowałbym troszke inaczej" Staram sie wyciagnac jakies wnioski z komentarzy
_______
Żeby tak mi się chciało jak mi się nie chce
~fredmadison    12.10.2008 @23:21:26
hehe ale sposob
pozdr
_______
Bez odchyleń od normy niemożliwy jest postęp.
~Artishi    30.09.2008 @12:00:40
Dziękuję za odwiedziny..
_______
Jeden,wyłącznie jeden tylko bodziec
Podżega we mnie tę pokusę,to jest
Ambicja,która przeskakując siebie
Spada po drugiej stronie.
~kawazcukrem    27.09.2008 @18:12:01
zauważyłam, że konfetti jest ostre a to co za nim już nie.
a na pewno będzie jeszcze kiedyś okazja, tylko z inną osobą w roli głownej.; )
pozdrawiam.
_______
The night's just getting longer
Oh, am I still lonely?
~basias    18.09.2008 @11:16:30
Pięknie dziękuję
~konar1987    18.09.2008 @00:05:35
napisy nie sa czescia fotografi
~Lalou    17.09.2008 @22:44:41
dziekuje bardzo zdjecia sa robione zwykla cyfrówka nie znam sie na fotografii, pracuje po 2 stronie obiektywu pozdrawiam!
~kSiwek    16.08.2008 @02:18:38
canon EF L 70-200 f/4
~Lenaa03    12.08.2008 @23:07:06
przepaliła bo chciała dziękuję
_______
Na Szczęście Życie Składa Się Z Momentów....
~jklein    08.08.2008 @14:32:06
tak troche tu mrocznie..
~Lenaa03    05.08.2008 @18:27:24
dziękuję a niebo gorsze było....oj gorsze...
_______
Na Szczęście Życie Składa Się Z Momentów....
~stryjekk    01.08.2008 @13:24:13
dzięki, miło mi pozdrawiam
~tyci1906    28.07.2008 @20:33:55
mam pytanie,jak z centrum Nott. dostać się do woter sport center????????

z góry dziękuję
_______
Historycznie Zagłębie Dąbrowskie jest częścią Małopolski, LECZ CZęSTO NIEPOPRAWNIE, jest kojarzone ze Śląskiem

nie dziękuj zajrzyj................
1 2 3 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)
Ten użytkownik nie ma żadnych digartów

obserwowany przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt